poniedziałek, 18 lipca 2016

DOMILKOWE ODZIEŻOWE SALE WOMAN & KIDS

Dziewczyny, 
 mam do sprzedania mnóstwo ubrań i akcesoriów swoich i po moim Synku
wszystkie rzeczy pochodzą z domu w którym nie pali się papierosów, są zadbane, czyste i są z pierwszej ręki

ażeby nie zaśmiecać tu miejsca mnóstwem postów ubraniowych
postanowiłam zgromadzić wszystko w jednym miejscu,

 Ubrania dla dziecka posegregowałam rozmiarami

Jeśli macie ochotę rezerwujcie pod danym zdjęciem i piszcie na maila co chcecie. Pod każdym ubraniem znajdziecie opis, cenę, rozmiar

mój mail : domilkowydomek@gmail.com  

Koszt wysyłki uzależniony będzie od wagi i cennika poczty polskiej (zawsze wybieram najtańszą opcję doliczając koszt koperty - w przypadku listu)

 wysyłka ubrań będzie następowała w każdy piątek - tylko wtedy mogę być na poczcie

Zatem zapraszam na moją wyprzedaż :)

niebawem będą również rzeczy z domu !!!! 



DOROTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz